بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل

بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل
مشخصات بلاگ

تاریخچه اتومبیل+اتومبیل چیست+تاریخچه اتومبیل در ایران+اولین مخترع اتومبیل مدرن+درباره اتومبیل+قبل از اختراع اتومبیل+اتومبیل ایرانی+ماشین+اخبار دنیای گیم

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

منتظر ارزان شدن خودروها باشید

سعید لیلاز ، تحلیلگر اقتصادی، با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر بخشی از تولیدات سایپا و ایران خودرو به دلیل نبود قطعه و ناقص ماندن امکان تحویل ندارد اما بررسی ها نشان می دهد تا پایان مهر و اوایل آبان سال جاری با رسیدن قطعات کلی از داخل و خارج ، مشکلات برطرف شود و بازار به ثبات بیشتری برسد .

وی ادامه داد: همین حالا نیز ثبات بازار خودرو و بهبود وضعیت نسبت به دو ماه قبل ناشی از افزایش عرضه خودرو به بازار است.

وی با تاکید بر اینکه خودروسازان از افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ منفعتی ندارند و هر چه غیر از این دروغ محض است. وی اضافه کرد: ماندن خودرو در خودروسازی‌ها نیز ناشی از کسری قطعات است که با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پایان مهر و اوایل آبان این مشکل حل خواهد شد و در این محدوده زمانی علاوه بر تولید چهار هزار خودرو به صورت روزانه، نزدیک به 200 هزار خودرو با تکمیل قطعات به بازار عرضه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای ناقص مانده در خودروسازی‌ها اتفاقا چند ده هزار دستگاه نیست بلکه به صدها هزار دستگاه می‌رسد، ادامه داد: از اواخر خرداد ماه عملیات اصلاح در خودروسازی‌ها آغاز شده و تمام خودروهایی که ناقص هستند، به تدریج در حال تکمیل و عرضه به بازار هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۶
مهرداد .م


در روزهای اخیر و بعد از افتتاح خط تولید پژو 301 در شرکت ایران خودرو، شایعه‌ای مطرح شده که مسئولان شرکت فرانسوی پژو احتمالا شکایتی از ایران خودرو بابت داخلی سازی این خودرو خواهند کرد. این شایعه در حالی در برخی رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که بررسی‌ها نشان می‌دهد که خطری بابت داخلی سازی پژو 301 ایران‌خودرو را تهدید نمی‌کند؛ زیرا ایران خودرو طبق قرارداد عمل کرده‌ و شرکتی که باید بابت خروج یک طرفه از قرارداد شاکی باشد، ایران‌خودرو است. 


 پژو باید طبق قرارداد با ایران‌خودرو، تولید 301 را در ایران راه‌اندازی می‌کرد، ولی به‌خاطر تحریم‌ها رفت، بنابراین ایران‌خودرو خودش این محصول را تولید خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۰
مهرداد .م
چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

سود بزرگ هیوندای از تولید شاسی بلند ها

سود بزرگ هیوندای از تولید شاسی بلند ها

هیوندای پیش بینی می کند سهم بازار آمریکای ان ها امسال دوباره رشد کند. هدف شرکت در حال حاضر سهم بازار 4.2 درصدی در مقایسه با عدد 3.9 درصدی سال پیش است. این در حالی می باشد که فروش شاسی بلند جدید پالیسید از نیمه دوم سال جاری شروع شده است. هیوندای قصد دارد تا سال 2023 سهم خود از بازار آمریکا را با 5.2 درصد برساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۷
مهرداد .م