بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل

بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل
مشخصات بلاگ

تاریخچه اتومبیل+اتومبیل چیست+تاریخچه اتومبیل در ایران+اولین مخترع اتومبیل مدرن+درباره اتومبیل+قبل از اختراع اتومبیل+اتومبیل ایرانی+ماشین+اخبار دنیای گیم

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

آمادگی جنرال موتورز و فورد برای رکود

آمادگی جنرال موتورز و فورد برای رکود

سه‌شنبه گذشته همزمان با افزایش نگرانی‌ها از رکود اقتصادی ناشی از جنگ تجاری پکن-واشنگتن، شرکت‌های خودروسازی فورد و جنرال موتورز اعلام کردند که در حال آماده شدن برای مقابله با یک رکود اقتصادی احتمالی هستند.

تعرفه‌های تجاری تلافی‌جویانه‌ای که آمریکا و چین وضع می‌کنند، هزینه‌های مواد اولیه را برای خودروسازی جهان افزایش داده است، صنعتی که از پیش با معضل تقاضای ضعیف در هر دو کشور مواجه بوده است. 

رئیس مالی شرکت خودروسازی فورد در آمریکای شمالی، اعلام کرد که فورد برای رکود اقتصادی احتمالی از یک ضربه‌گیر مالی نقدی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار بهره می‌جوید. 

از سوی دیگر رئیس مالی جنرال موتورز اعلام کرد که این شرکت هم به این منظور نقدینگی‌ای به ارزش ۱۸ میلیارد دلار در نظر گرفته و علاوه‌بر آن توان پرداخت دو سال سود سهامش را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی