بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل

بهترین وبلاگ معرفی خودرو و اخبار دنیای اتومبیل
مشخصات بلاگ

تاریخچه اتومبیل+اتومبیل چیست+تاریخچه اتومبیل در ایران+اولین مخترع اتومبیل مدرن+درباره اتومبیل+قبل از اختراع اتومبیل+اتومبیل ایرانی+ماشین+اخبار دنیای گیم

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

سود بزرگ هیوندای از تولید شاسی بلند ها

سود بزرگ هیوندای از تولید شاسی بلند ها

هیوندای پیش بینی می کند سهم بازار آمریکای ان ها امسال دوباره رشد کند. هدف شرکت در حال حاضر سهم بازار 4.2 درصدی در مقایسه با عدد 3.9 درصدی سال پیش است. این در حالی می باشد که فروش شاسی بلند جدید پالیسید از نیمه دوم سال جاری شروع شده است. هیوندای قصد دارد تا سال 2023 سهم خود از بازار آمریکا را با 5.2 درصد برساند.

عملکرد خوب در کره و همچنین در آمریکا طی سه ماه منتهی به ژوئن در واقع توانسته اند کاهش فروش اندک شرکت در چین را جبران کنند. جایی که به دلیل جنگ تجاری با آمریکا این روزها بازار خودروی خوبی ندارد.

برای حفظ اوضاع فعلی خود در آمریکا که بزرگ ترین بازار خارجی هیوندای محسوب می شود، شرکت گفته قصد دارد مدل های شاسی بلند را در مجموعه محصولات بازار آمریکای خود به 67 درصد در سال 2023 برساند که رشد قابل توجهی در مقایسه با 51 درصد سال 2019 خواهد بود.

طرح احیای هیوندای را چانگ ایوی-سان بعد از شش سال متوالی کاهش سود شرکت توانست به خوبی اجرایی کند. این مدیر ارشد شرکت هیوندای ظاهرا به دنبال سرمایه گذارهای جدید است تا بتواند با اجرای طرح تجدید ساختار مالکیت شرکت، جای پدر 81 ساله خود را به عنوان مدیرعامل بگیرد.

 سال گذشته نیز طرح مشابهی ارائه شده بود که با مخالفت سرمایه گذاران آمریکایی شرکت با شکست روبرو شد. از سال پیش تاکنون، چانگ همواره مدیران خارجی زیادی را به شرکت آورده است. اخیرا در ماه آوریل بود که وی کارلوس گون، مدیرعامل جنجالی و سابق نیسان را به عنوان مدیر اجرایی جهانی و آمریکای شرکت برگزید.

در فاصله ماه آوریل تا ژوئن، فروش آمریکای هیوندای 3 درصد رشد کرده و شرکت در کل شرایط خوبی را تجربه می کند. در کره، مدل های جدید مانند پالیسید و سدان سوناتا به شرکت کمک کرده اند تا فروش خود را 8.1 درصد افزایش بدهد.

روی هم رفته، سود خالص شرکت در سه ماهه دوم سال با افزایش 31.2 به 780.44 میلیون دلار رسیده است. سود عملیاتی نیز با افزایش 30.2 درصدی در پی افزایش 9.1 درصدی درآمدها بیشتر شده است.

با این حال، پیش بینی می شود با توجه به برنامه اتحادیه کارگری کره برای تحریم هیوندای شرکت با مشکلات تامین قطعات مدل هایی مانند پالیسید در کره و آمریکا روبرو شود. اتحادیه مذکور شنبه هفته آینده در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی